我23號探熱係36.5,前幾日都係高溫期
應該會來,今日都仲未來,上個月4月22號來
我一直都有睇中醫,因為去咗旅遊冇睇中醫
心情差,行路行得多又腳腫,以加又未來m
返到香港又要減肥,本身係多囊
我23號探熱係36.5,前幾日都係高溫期
應該會來,今日都仲未來,上個月4月22號來
我一直都有睇中醫,因為去咗旅遊冇睇中醫
心情差,行路行得多又腳腫,以加又未來m
返到香港又要減肥,本身係多囊
感覺你有好多嘢要煩惱同想處理
我諗道理你都明,心情啊生活習慣啊好多因素其實都會好影響到你月經。特別你提到本身你就有多囊卵巢症,所以其實月經失調都係一件常見嘅事。
我知道叫你唔好咁擔心都難㗎啦,所以我另一個角度咁睇,會唔會可以排返好你要做嘅嘢嘅清單先?例如我咁樣聽落月經失調係有得處理而你又好擔心嘅嘢嚟,但只係未有時間處理,咁會唔會你可以去安排睇返醫生先?咁睇完你又安心啲同時又解決咗你最大嘅煩惱;另外,我諗減肥都係你想做嘅嘢,但我相信唔係容易同快做到嘅事,咁會唔會可以拆細啲目標嚟開始咗先?例如係開始飲食控制、定期運動等等。
有時當自己覺得生活一團糟嘅時候,都可以排定下一啲生活嘅目標,慢慢咁做返起,就自自然然會開始無咁擔心~
返到香港搵中醫調理下,我1月都試過48日先來