月經的問題..! thx

BF隔UNDER磨下體,有次一齊沖涼,射左係我肚上,已即時用水沖走 (大約7月廿幾號)
7月尾來左M,隔左兩星期到,呢兩日發現UNDER有少量咖啡色血塊,下腹一面有少少緊同唔舒服
會否有機會懷孕? ;( ( google過徵狀有少少似子宮外孕)…

1)隔住底褲摩擦下體,因為有障礙,成孕機會唔大。
2)沖涼個時周圍環境唔適合精子生存,所以懷孕機會都係唔大。

經期本身準唔準時?之前有無試過係一個周期中間都有類似情況?

THX…
都會擔心幫佢打飛機個陣接觸到液體
經期本身都準時 大部份時間都係月尾…都多經升血
一年有一兩次來M都係少經血… 不過今次個時間早左兩星期到…

睇下呢幾日仲會唔會繼續有咖啡色嘅分泌先,因為有可能係排卵期荷爾蒙轉變而造成些少子宮內膜脫落呢。當然如果持續地有,建議你睇睇家庭醫生,睇睇係乜嘢問題。