12月23嚟m
28號個陣未完全完曬,仲會有小小
之後係28號個日同男朋友試下插入去
但插唔入個頭入咗小小已經好痛所以就冇再做落去
我未破處,佢試下插個陣都有check到係冇分泌到啲前列腺液
但最近成日都會有啲肚痛,上網睇話肚痛好似係有咗嘅症狀(?)
如果係咁,我會唔會有咗?
你好,按照你描述的情況,依家已經過左服用事後丸的時間,建議你去屈臣氏萬寧買驗孕棒驗孕一次。
主動驗孕是最積極的辦法,免得自己一直好緊張呢。
我地好難判斷佢有冇將前列腺液留在陰道內,沒有實行避孕措施的抽插,都會有造成懷孕的機會。另外,肚痛的原因有很多,所以你依家可以做嘅就係驗孕,這樣你會減少心裡的焦慮和緊張。
1個讚