同男朋友一齊左就2年,但每次事完我都基本上唔會有高潮,或者係我唔知咩叫高潮試過都唔知,但就係唔覺得有。
到底係我冷感?定係佢滿足唔到我?
其實我都唔想同佢講呢個問題,因為會好打擊佢,同埋佢自尊心好重,唔衰得,所以久而久之我都廢事出聲,
但就係想知,到底係咪我自己問題?
我唔認為你有性冷感, 只係男朋友同你雙方都未配合得好好, 所以令你未感受到高潮。想知道點樣先算高潮, 你可以參考下呢度D文章先:
http://lianhonghong.com/orgasm-made-easy
如果你男朋友自尊心好重, 都仲有唔同方法去慢慢誘導佢令佢更加著緊你嘅感受。第一步係睇下你同佢做之時能唔能夠令你投入, 例如前戲夠唔夠、佢掌唔掌握到你嘅敏感帶等等, 第二步就係要主動少少, 例如你覺得有邊D方法/位置你覺得舒服嘅, 可以係進行緊個時拉佢隻手去, 又或者之後同佢講你鐘意。男仔都係需要鼓勵架呢, 有你鼓勵佢就自然更加著緊你嘅感受。
我諗宜家想一步登天令你有高潮係唔可能 (除非你自己來), 但慢慢等大家都有進步個時, 想來的就會來。
其實我有試過。。但每次就黎有既時候佢就已經射左。。甘我無理由勉強佢,我有主題引過佢,但佢成日都fing開我,搞到我好吾知點。
每次佢想既時候就會對我上下其手,但我想既時候就次次都整開我,我都吾識點做,因為我呢方面既智識真系好小,佢系我第一次,搞到我都吾再敢有咩行動。。
解鈴還須繫鈴人
有無問過佢點解唔鍾意個主題呢?
有無問過佢點解你想個時佢唔俾你?
對個主題無興趣?怕早射左?地點時間心情唔啱?如果呢啲野都唔能夠開心見誠互相坦白,感情上都唔會好。
少男未有太多經驗好多時好早就射左
我覺得可以由佢令你舒服層面入手
例如前戲個時已經令你好想好想
咁大家正式做個時時間上可以配合得好啲
另外你亦可以多做少少
例如佢係入面嘅時候自己可以摸下敏感部位
甚至俾少少幻想自己
咁你再投入啲自然就會易啲高潮。
明白。。thx a lot