我暗戀左同我一齊補習個個女仔,平時班上我地兩個最活躍,成日談天說地,今日仲一齊行街談天( 由九龍城行到mk), 但到whatsapp 就很少野講,有時仲俾佢藍剔。有咩辨法可以解決?點樣可以培養更好感情,令大家都愛上對方?小弟冇知,求解答 thx
平時如果有功課唔識就wtsapp問下佢啦
慢慢熟左正常就可以係wtsapp成日傾計
我都係女仔黎
通常唔太鐘意男仔認叻
or唔熟就係到日日揾自己
咁樣正常我會對佢反感
有可能直接blk
所以都係慢慢黎
大家就會慢慢熟
有緣既就互相鐘意
熟左就可以同佢傾啲大膽啲既話題
但係切記唔好太過分
可以問下佢有冇鐘意既人之類咁
等到一個你覺得要表白既時機
你就要放膽講
正常如果鐘意既就blue ticks左再長online
等5-10分鐘佢就會回你佢既心意
但係唔鐘意就會1-2分鐘就彈句sorry
同佢表白先
再慢慢發展
唔好想一步登天
表完白直接拍拖
表完白如果佢鐘意你就日日同佢keep住wtsapp
唔鐘意既話都可以試下 佢有可能回心轉意
唔知幫唔幫到你
最好叫你啲fds造一啲緋聞出黎
效果會更好
因為我就係因為緋聞鐘意左個男仔
不過我覺得人言可畏,胡亂製造緋聞反而會令自己形象受損,呢樣野要小心計劃至得
多謝大家意見,但今日我同佢whatsapp 時我犯了一個錯誤,求指教…
今日我whatsapp 問Xl巨聽日交咩功課,佢答左我writing 之後我要落火車,所以淨係send 左個ok ge emoji俾佢,thx 都未有時間講,然後今晚搵佢吹水,俾佢藍剔左。。。 佢係咪覺得我冇禮貌,討厭左我?我好擔心,仲搞到我不夠膽whatsapp 佢,驚又比佢blue tick, 點算?
始乎你太多心了, 可能有好多個原因而已睇不回呢
真喺好吾明,前晚用電話教佢physics, 之後仲可以成晚煲電話粥,今日就對我咁冷淡,點解?
小弟第一次暗戀女仔,一冇所知。。。
喜歡一個人唔係去佔有晒佢生活上的一切, 而係佢生活上面的多個面
呢個中秋想約佢,不過只識了她一個月,我適不適合這樣做?
唔試過又點知呢? 
whatsapp 成日俾佢藍剔,搞到有d冇信心。。。anyway i will try
不過如果約到後有咩要留意?算是適合時候表白嗎?
唔好用藍剔去做個標準先,各自都有生活,加上你同佢都讀緊書,可能佢有test呢?可能佢有學校野要做呢?
約到之後做返你自己啦,但我覺得係要令你了解佢多d先,睇下佢係唔係適合自己。
之前試過幾次約女仔,約左第一次,就約不到第二次,我自問我冇做過任何事,我小小驚今次又係甘,only once, 有冇人可以話我聽有咩辨法佢不會只肯約我一次?( 畢竟我是毒男一個) thx
之前約嘅女仔,認識嘅途徑應該唔一樣吧?
上次,今次都喺補習識
明白,但你選擇得人,人地一樣選擇得你或者第二個
有啲野係屢敗屢試,之前兩個女仔嘅失敗唔好再重蹈覆轍就得。就算今次唔得,你仲有大把青春喎。
不過聽日已經係中秋,會唔會太遲約人地呢?
今日補習佢冇返,算la, 遲d 有機會先約佢
同埋我始終不太想whatsapp 佢,成曰blue tick, 搞到好似我成日煩住佢。。。
不過其實成日俾去藍tick, 係咪不應該再whatsapp 佢?求意見 thx